zaterdag 15 november 2014

Romantische Mode


In het Haags Gemeentemuseum 
is tot 23 maart 2015 de tentoonstelling
te zien.

Berthi liet ons op haar weblog een mooie serie foto's zien met interessante beschrijvingen (kies bovenin onder het logo rechts "next" om alle 5 blogberichten te bekijken).

Terugkijkend naar mijn eigen foto's merk ik dat ik heel veel details heb gefotografeerd. Ik houd heel erg van het borduurwerk, kantjes, kraaltjes en lovertjes.

Een impressie in foto's van een prachtige tentoonstelling.

























































Alle foto's © Cigale


1 opmerking:

  1. Geweldig om bij jou veel prachtige detailfoto's te zien. Het is een mooie aanvulling op de foto's die ik laat zien! Zo blijven we nagenieten van een groot opgezette en fraaie expositie!

    BeantwoordenVerwijderen